طراحی و سکوبندی آزمایشگاه

خانه طراحی و سکوبندی آزمایشگاه

طراحی و سکوبندی آزمایشگاه

شیکر لوله دو حالته
این دستگاه به گونه ای طراحی شده که در دو حالت ممتد و لحظه ای کار می کند .نوع حرکت شیکر اوربیتالی بوده و با سرعت2000دور در دقیقه می‌چرخد. بدنه دستگاه فولادی بوده که با پوشش الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود. هد دستگاه از جنس پلی اتیلن می باشد و با انجام عملیات تراشکاری آماده نصب بروی دستگاه می گردد.
 

توان 35W
ولتاژ 220V
دور موتور 2000rpm
وزن 2kg

شکیر لوله دو حالته
 
 
 
 
 
 
میکرو اسپین
میکرو اسپین (مینی فیوژ اسپین) 12 شاخه و تک دور جهت سانتریفیوژ اسپین و جداسازی نمونه ها جهت انواع میکروتیوب 0.5 ، 1 و 1.5 با دو عدد هد تفلونی و بدنه ی فلزی با رنگ الکترواستاتیک که در زمینه های مهندسی ژنتیک ، بیوشیمی ، بیوتکنولوژی و ایمونولوژی و …. استفاده می گردد.
میکرواسپین

توان 50W
ولتاژ 220V
دور موتور 2800rpm
وزن 2.5kg

 
 
 
 
 سانتریفیوژ 16 شاخه مدل HB705
سانتریفیوژ HB705 طرح hettich با موتور تقویت شده نسبت به مدل HB190 است که دارای هد بازشو و مناسب برای لوله های ۱۵ سی سی  می باشد. در این نوع سانتریفیوژ باگت ها بصورت ۹۰ درجه تحت نیروی گریز از مرکز عمل جداسازی را انجام می دهند. برد دیجیتالی قابلیت تنظیم شتاب اولیه موتور را دارا می باشد.
مدل دستگاه: HB705
توان: 135w
ولتاژ: 220V
دور موتور: 4000rpm
وزن: 16kg
شدت جریان: 1A
 
HB705سانتریفیوژ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سانتریفیوژ 16 شاخه مدل HB190
دستگاه سانتریفیوژ طرح زیگما با استفاده از موتورهای با کیفیت بالا و گارانتی یک ساله ساخته و عرضه می گردد. سانتریفیوژ مدل HB190  با قابلیت استفاده از باگت های 15 سی سی بصورت فول دیجیتال ساخته و عرضه می گردد. بدنه دستگاه از جنس فولاد با پوشش رنگاری پودری (الکترواستاتیک) ساخته شده است .هد دستگاه از جنس فولاد می باشد .درب دستگاه دارای میکروسوییچ می باشد و در صورت باز بودن درب از بکار افتادن دستگاه جلوگیری می کند. جنس درب برای ایمنی بیشتر از نوع فلکسی نشکن می باشد.

مدل دستگاه HB190
توان 110w
ولتاژ 220V
دور موتور 4000rpm
وزن 13kg
شدت جریان 1/2A

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جعبه حمل نمونه گیری
در این جعیه رک در تمام سایزها می باشد و در آن قفل می شود که می توان آن را در محیط آزمایشگاه جابجا کرد.
جعبه حمل نمونه گیری
 
 
 
 
 
 
سینی رنگ آمیزی
اين وسيله برای رنگ‌آمیزی انواع لام‌های هماتولوژی، سیتولوژی، پاتولوژی و… مناسب است.سینی رنگ آمیزی فلزی به همراه رک ،لام چوبی،نوری و شلنگ می باشد.
 
هات پلیت مگنت
این دستگاه دارای مدل های آنالوگ و دیجیتال و تک خانه و چندخانه می باشد.. دارای صفحه آلومینیوم در ابعاد 17 در 175 می باشد.یک هات پلیت نوع دیجیتالی یا هات پلیت استیرر دیجیتالی یک صفحه ی نمایش دیجیتالی در اختیار دارد تا کاربران بتوانند به شکل دقیقی نسبت به تنظیم دما و سرعت هم زدن کنترل داشته باشند.
هات پلیت مگنت
 
 
 
 
 
 
 
 
همزن مکانیکی C7( میکسر میله ای)
جهت هم زدن و مخلوط کردن مواد فول دیجیتال ، دارای تایمر 1-99 دقیقه ای ، قابلیت همزدن 20 لیتر آب در دقیقه با امکان تغییر دور در حین انجام کار، دارای شفت استنلس استیل جهت جلوگیری از خوردگی و فرسایش در اثر مواد اسیدی، شفت به صورت 4 پره بوده که در صورت سفارش به اشکال مختلف قابل تغییر می باشد. مناسب همزدن مواد با ویسکوزیته بالا، برد قابل برنامه ریزی در دو حالت ویسکوزیته متوسط و بالا.

مدل دستگاه C7
توان 200W
ولتاژ 220V
دور موتور 2000rpm
وزن 20kg

 
 

همزن مکانیکی C7( میکسر میله ای)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
همزن مکانیکی C9( میکسر میله ای)
جهت هم زدن و مخلوط کردن مواد فول دیجیتال ، دارای تایمر 1-99 دقیقه ای ، قابلیت همزدن 60 لیتر آب در دقیقه، دارای شفت استنلس استیل جهت جلوگیری از خوردگی و فرسایش در اثر مواد اسیدی می باشد. همراه میله و پایه و دو عدد همزن استیل و گیره اتصال شفت به صورت 4 پره بوده که در صورت سفارش به اشکال مختلف قابل تغییر می باشد .مناسب همزدن مواد با ویسکوزیته بالا.برد قابل برنامه ریزی در دو حالت ویسکوزیته متوسط و بالا.

مدل دستگاه C9
توان 250W
ولتاژ 220V
دور موتور 2000rpm
وزن 25kg

 
همزن مکانیکی C9( میکسر میله ای)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 همزن مکانیکی C3( میکسر میله ای)
جهت هم زدن و مخلوط کردن مواد فول دیجیتال، دارای تایمر1-99 دقیقه ای،مناسب همزدن مواد با ویسکوزیته کم، دارای شفت استنلس استیل جهت جلوگیری از خوردگی و فرسایش در اثر مواد اسیدی، به همراه میله و پایه سنگین Hو گیره اتصال دستگاه تولید می گردد. شفت به صورت 4 پره بوده که در صورت سفارش به اشکال مختلف قابل تغییر می باشد .

مدل دستگاه C3
توان 50W
ولتاژ 220V
دور موتور 1700rpm

 
 
 
همزن مکانیکی C3( میکسر میله ای)
 
 
 
 
 
 
 
 
همزن مکانیکی C5( میکسر میله ای)
جهت هم زدن و مخلوط کردن مواد فول دیجیتال مواد، دارای تایمر1-99 دقیقه ای،مناسب همزدن مواد با ویسکوزیته متوسط، دارای شفت استنلس استیل جهت جلوگیری از خوردگی و فرسایش در اثر مواد اسیدی، به همراه میله و پایه سنگین Hو گیره اتصال دستگاه تولید می گردد. شفت به صورت 3 پره بوده که در صورت سفارش به اشکال مختلف قابل تغییر می باشد .برد دستگاه جدا می باشد و نسبت به مدل C3 از موتور قوی تری برخوردار است.

مدل دستگاه C5
توان 80W
ولتاژ 220V
دور موتور 2000rpm

 

همزن مکانیکی C5( میکسر میله ای)
               

 
 
 
 
 
 
 
 
 
انکوباتور دیجیتال
از انکوباتور آزمایشگاهی جهت کشت و رویش باکتری و خشک نمودن ظروف آزمایشگاهی در کلیه آزمایشگاه های تشخیص طبی و کنترل کیفی و تست لوازم صنعتی و مصارف عمومی به کار برده می شود. این دستگاه با ایجاد حرارت قابل کنترل از 5 درجه سانتیگراد بالاتر از دمای محیط تا 65 درجه سانتی‌گراد با دقت(+1) یا(-1) کار می کند.این دستگاه مجهز به ترموستات گازی و ترمومتر دیجیتال می باشد.جنس بدنه خارجی از ورق روغنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است. دارای دو عدد سینی از جنس استیل یا آلومینیوم می باشد.

مدل دستگاه ID55
توان 250W
ولتاژ 220V
ابعاد داخلی 37*31*45
ابعاد خارجی 51*45*72

 
انکوباتور دیجیتال
 
 
 
 
 
 
 
 
انکوباتور هوشمند
دستگاه انکوباتور هوشمند مجهز به ترموستات و ترمومتر و تایمر دیجیتال و سیستم هوشمند  PIDمی باشد. این دستگاه با ایجاد حرارت قابل کنترل از 5 درجه سانتیگراد بالاتر از دمای محیط تا 65 درجه سانتی‌گراد با دقت(+5) یا(-5) کار می کند.جنس بدنه خارجی از ورق روغنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک است. دارای دو عدد سینی از جنس استیل یا آلومینیوم می باشد.

مدل دستگاه IH55
توان 250W
ولتاژ 220V
ابعاد داخلی 38*46*32
ابعاد خارجی 52*73*46

 
 
انکوباتور هوشمند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انکوباتور یخچالدار
دستگاه انکوباتور یخچالدار مجهز به ترموستات و ترمومتر و تایمر دیجیتال اتوماتیک می باشد. این دستگاه با ایجاد دمای قابل کنترل از -5درجه سانتیگرد تا 65 درجه سانتی‌گراد با دقت(+1) یا(-1) کار می کند. دستگاه انکوباتور یخچال دار هم دارای المنت و هم دارای کمپرسور میباشد.جنس بدنه خارجی از ورق روغنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک است. دارای دو عدد سینی از جنس استیل یا آلومینیوم می باشد.

مدل دستگاه IDSC56
توان 250W
ولتاژ 220V
ابعاد داخلی 49*37*32
ابعاد خارجی 62*86*55

 
 
انکوباتور یخچالدار
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فور آون دیجیتال
دستگاه فور آون دیجیتال جهت استریلیزیسیون و همچنین خشک کردن انواع ظرف های شیشه ای و ابزار آلات فلزی و استیل کاربرد دارد. این دستگاه دارای ترمومتر دیجیتال، ترموستات گازی و تایمر 120 دقیقه ای بوده و همچنین مجهز به دریچه تخلیه بخار و گاز است. دستگاه مذکور با ایجاد حرارت قابل کنترل از 70 درجه سانتیگراد تا 250 درجه سانتیگراد با دقت (+5) و یا(-5) کار می کند.بدنه خارجی از جنس ورق روغنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک و بدنه داخلی در دو نوع آلومینیوم و استیل ساخته و عرضه می گردد.

مدل دستگاه FD55
توان 800W
ولتاژ 220V
ابعاد داخلی 38*46*32
ابعاد خارجی 52*73*46

فور آون دیجیتال
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 فور آون هوشمند
دستگاه فور آون هوشمند مجهز به ترمومتر ، ترموستات و تایمر دیجیتال بوده و دارای سیستم هوشمندPID  و همچنین دریچه تخلیه بخار و گاز می باشد.بدنه خارجی از جنس ورق روغنی با پوشش ررنگ الکترواستاتیک و بدنه داخلی در دو نوع آلومینیوم و استیل ساخته و عرضه می گردد. این دستگاه در دو مدل فن دار و ساده تولید می شود.

مدل دستگاه FH55
توان 800W
ولتاژ 220V
ابعاد داخلی 38*46*32
ابعاد خارجی 52*73*46

 
فور آون هوشمند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سانتریفیوژ 8 شاخه مدل HB320
دستگاه سانتریفیوژ طرح زیگما با استفاده از موتورهای با کیفیت بالا و گارانتی یک ساله ساخته و عرضه می گردد. سانتریفیوژ مدل HB190  با هد بازشو و قابلیت استفاده از باگت های 15 سی سی  بصورت فول دیجیتال ساخته و عرضه می گردد. بدنه دستگاه از جنس فولاد با پوشش الکترواستاتیک ساخته شده است .هد دستگاه از جنس فولاد و طبق برنامه ی خاص تولید و بالانس گردیده است. درب دستگاه دارای میکروسوییچ می باشد و در صورت باز بودن درب از بکار افتادن دستگاه جلوگیری می کند. جنس درب برای ایمنی بیشتر از نوع فلکسی نشکن می باشد. این دستگاه قابلیت اخذ گواهی کالیبراسیون از شرکت های وابسته به اداره استاندارد را دارد.

مدل دستگاه  HB320
توان 110W
ولتاژ 220V
دور موتور 4000rpm
وزن 13kg
شدت جریان 1/2A

سانتریفیوژ 8 شاخه مدل HB320
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 سانتریفیوژ هد ثابت 8و 4  شاخه فالکون
دستگاه سانتریفیوژ هد ثابت 8 شاخه و 4 شاخه فالکون بصورت فول دیجیتال ساخته و عرضه می گردد. بدنه دستگاه از جنس فولاد با پوشش الکترواستاتیک ساخته شده است. هد دستگاه از جنس تفلون بوده و طبق نقشه های خاص تولید و بالانس می گردد. انواع دستگاه های هد ثابت شامل: هد ثابت 8 شاخه و فالکون 4 شاخه،سریفیوژ 12 شاخه،میکروفیوژ 12 شاخه که قابل نصب بر روی سانتریفیوژهای هد ثابت می باشد. درب دستگاه دارای میکروسوییچ می باشد و در صورت باز بودن درب از بکار افتادن دستگاه جلوگیری می کند. جنس درب برای ایمنی بیشتر از نوع فلکسی نشکن می باشد.

مدل دستگاه FB50
توان 110W
ولتاژ 220V
دور موتور 4000rpm
وزن 13kg
شدت جریان 1/2A

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سانتریفیوژ 16 شاخه مدل HB207
دستگاه سانتریفیوژ طرح زیگما با استفاده از موتورهای با کیفیت بالا و گارانتی دو ساله ساخته و عرضه می گردد. سانتریفیوژهای 16 شاخه بصورت فول دیجیتال با قابلیت استفاده از باگت های 15،50 و100 سی سی تولید می گردند. بدنه ی دستگاه از جنس فولاد با پوشش الکترواستاتیک ساخته شده است. هد دستگاه از جنس فولاد و طبق برنامه ی خاص تولید و بالانس گردیده است. درب دستگاه دارای میکروسوییچ می باشد و در صورت باز بودن درب از بکار افتادن دستگاه جلوگیری می کند. جنس درب برای ایمنی بیشتر از نوع فلکسی نشکن می باشد. این دستگاه قابلیت اخذ گواهی کالیبراسیون از شرکت های وابسته به اداره استاندارد را دارد.

مدل دستگاه HB207
توان 110W
ولتاژ 220V
دور موتور 3500rpm
وزن 18kg
شدت جریان 1/2A

 
سانتریفیوژ 16 شاخه مدل HB207
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شیکر ارلن بالن-دیجیتال                                                                                                                
بدنه دستگاه از جنس فولاد و با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد. دستگاه دارای مفاصل لاستیکی با کورس حرکتی بیش از 25 میلیمتر با قابلیت تحمل 20 کیلوگرم بار را دارد. موتور دستگاه بلیرینگ گردشی و دورانی را دارا می باشد.شیکر ارلن بالن دارای 4 بازو متحرک و صفحه گردشی به ابعاد 34*44 می باشد.
شیکر ارلن بالن-دیجیتال
 
 
 
 
 
 
 
 شیکر ارلن بالن-آنالوگ
بدنه دستگاه از جنس فولاد و با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد. دستگاه دارای مفاصل لاستیکی با کورس حرکتی بیش از 25 میلیمتر با قابلیت تحمل 5 کیلوگرم بار را دارد. موتور دستگاه بلیرینگ گردشی و دورانی را دارا می باشد.شیکر ارلن بالن دارای 3 بازو متحرک و صفحه گردشی به ابعاد 35*33 می باشد و گنجایش 12 عدد ارلن250 سی سی را دارد.

توان 60W
ولتاژ 220V
دور موتور 200rpm
زمان 1-99 min

 
شیکر ارلن بالن-هوشمند
 
 
 
 
 
 
سینک استیل ضد اسید
جنس این سینک ها از استیل 304 ضد اسید و ضد زنگ و همراه با کف شوی استیل می باشد.همچنین بنا به درخواست مشتری از جنس های دیگر مانند رزین اپوکسی و سرامیکی و پلی پروپلین نیز می تواند باشد که همگی مقاوم در برابر اسید ساخته شده اند.دارای تنوع رنگ و سایز است.
سینک استیل ضد اسید
 
 
 
 
 
 
 
 
سینک پلیمری،ضد اسید
سینکهای پلیمری ضد اسید تو کار بوده و بسیار راحت آب بندی می شود . قیمت این سینکهای پلیمری نسبت به نمونه های خارجی بسیار پایین تر هستند . دارای رنگ بندی و تنوع سایز است.
سینک پلیمری،ضد اسید
 
 
 
 
 
 
 
 
دوش و چشم شوی اضطراری
دوش و چشم شوی اضطراری آزمایشگاهی در مواقعی کاربرد دارد که مواجهه مستقیم مواد شیمیایی با بدن افراد صورت گرفته باشد.
انواع دوش و چشم شوی
چشم شوی تک رومیزی
چشم شوی دوبل رومیزی
دوش و چشم شوی
چشم شوی دیواری
چشم شوی ایستاده
دوش اضطراری ایستاده
دوش اضطراری دیواری
دوش و چشم شوی اضطراری ایستاده
دوش و چشم شوی اضطراری دیواری
 
 
 
رولرمیکسر هماتولوژی 6 رول
بدنه دستگاه از جنس فولاد بوده و  با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد. دستگاه دارای 6 رول از جنس PVC می باشد. قابلیت استفاده از انواع لوله ها از (12 سی سی تا 50 سی سی)،لوله فالکن(15و 50) و لوله های سدیمان را دارد ، سینی زیر این رولر قابل شستشو است.

توان 10W
ولتاژ 220V
دور موتور 30rpm
وزن 4kg

 
 
 
رولرمیکسر هماتولوژی 6 رول
 
 
 
 
 
 
 
 رولرمیکسر هماتولوژی 5 رول
بدنه دستگاه از جنس فولاد و  با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد. دارای 5 رول از جنسPVC می باشد. . قابلیت استفاده از انواع لوله ها از (12 سی سی تا 50 سی سی)،لوله فالکن(15و 50) و لوله های سدیمان را دارد.

توان 5W
ولتاژ 220V
دور موتور 30rpm
وزن 3.5kg

 
رولرمیکسر هماتولوژی 5رول
 
 
 
 
 
 
انواع هود
هودها , هوای آلوده را گرفته و این هوا را به خارج تخلیه می کنند یا این که آن را فیلتر کرده و به داخل آزمایشگاه بر می گردانند.
هود شیمیایی
دارای دو نوع کانال دار و بی کانال
انواع هود های آزمایشگاهی

  • هود شیمیایی laboratory Fume hood
  • هود لامینار Laminar flow Hood
  • هود میکروبیولوژی Biological Safety
  • هود سقفی Hood Canopy
  • هودپاتولوژی
  • هودهای بازویی
  • هود PCR

 
انواع شیرآلات آزمایشگاهی:
شير آب سرد وگرم ديواري باعلم S
شير آب سرد وگرم ديواري باعلم ناوداني كوتاه
شير آب سرد وگرم رو ميزي تك پايه با علم ناوداني بلند
شير آب سرد وگرم رو ميزي تك پايه با علم بلغاري
شير آب سرد تك روميزي
شيرآب زير شلفي
شير آب كنترل هود
روميزي یک جفت 30 cc پايه
خروجي ثابت كنترل هود علم عصائي
خروجي آب 90  درجه كنترل هود
شير گاز زير شلفي
شير گاز پيشاني 45درجه
شير گاز پيشاني 90درجهشیرآلاتشير گاز كنترل هود
خروجي گاز 45 درجه
خروجي گاز90 درجه
شير گاز رو ميزي
شير گاز رو ميزي يك طرفه
شير گاز رو ميزي دو طرفه
شير گاز رو ميزي چهار طرفه
تبديل2/1*8/3
شير هواي زير شلفي شير هواي پيشاني 45 درجه
شير هواي كنترل هود
خروجي هواي 45 درجه
خروجي هواي 90درجه
شير وكيوم زير شلفي
شير وكيوم پيشاني45  درجه
شير وكيوم كنترل هود
خروجي وكيوم 90 درجه
خروجي وكيوم45 درجه
شیرآب ضد اسید
شیرآب مخلوط آزمایشگاهی
شیرآلات ضد اسید
شیر دوقلو آزمایشگاهی
شیرآب زیرشلفی آزمایشگاهی
شیرگاز یک طرفه آزمایشگاهی
شیرهوا یک طرفه آزمایشگاهی
 
میکسر هیدرومتری
این دستگاه برای دانه‌بندی خاک‌های ریزدانه به کار می‌رود.
هیدرومتری میکسر
 
 
 
 
 
 
 
هیدرومتری
از این دستگاه برای اندازه‌گیری چگالی خاک استفاده می‌شود.
هیدرومتری
 
 
 
 
 
 
شکیر برقی
این دستگاه جهت حرکت یکنواخت در انجام آزمایش تعیین ارزش ماسه‌ای استفاده می‌شود.
شیکر برقی
 
 
 
 
 
 
مزور شیشه‌ای
این ابزار جهت اندازه‌گیری برخی از محلول‌ها استفاده می‌شود.
مزور شیشه ای
 
 
 
 
 
 
 
 
دیتالاگر
جهت محاسبه کلی اطلاعات و ارسال آن به کامپبوتر استفاده می‌شود.
دیتاگر
 
 
 
 
 
 
 
پنتومتر
از این وسیله برای تعیین میزان بارپذیری خاک و مقدار مقاومت نفوذی خاک استفاده می‌شود.
پنتومتر
 
 
 
 
 
 
 
دستگاه تست یونیورسال مکانیکی
با استفاده از این دستگاه می‌توان خواص مکانیکی مواد را بررسی کرد از جمله میزان چسبندگی، فشار، کشسانی و…
FT_IR:
این دستگاه برای آنالیز نمونه‌های مختلف کاربرد دارد.
TGA:
از این دستگاه برای آنالیز گرمایی استفاده می‌شود.
دستگاه ایزورد  چارپی
برای تعیین انرژی شکست مواد فلزی به‌کار می‌رود.
ایزورد-چارپی
 
 
 
 
 
 
 
دستگاه کپیلاری رئومتر
برای اندازه‌گیری ویسکوزیته سرعت برشی تولید پلیمر است.
دستگاه کپیلاری رئومتر
 
 
 
 
 
 
دستگاه ESCR
برای تعیین مقاومت ترک روی محصولات با توجه به شرایط محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ESCR
 
 
 
 
 
 
دستگاه رزیلیانس
برای تعیین میزان جهندگی لاستیک‌ها مورد استفاده است.
دستگاه رزیلیانس
 
 
 
 
 
 
دستگاه وی کات
نقطه‌ای تعریف شده برای موادی مانند پلاستیک است که حدفاصل حالت مایع و جامد در آنها را نمی‌توان با یک نقطه مشخص بیان کرد.
دستگاه وی کات

1.  آزمایشگاه انرژی اتمی تهران
2. اداره بهداشت و درمان جنوب
3. دامپزشکی تهران
4. شرکت تراکتورسازی ایران(آزمایشگاه مرکزی)
5. شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران آزمایشگاه شیمی
6. شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران آزمایشگاه نمک
7. شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران آزمایشگاه متالوگرافی و مکانیکی
8. شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران آزمایشگاه کوانتومتری
9. شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران آزمایشگاه کالیبراسیون
10. شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران آزمایشگاه ماسه مرکزی
11. شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران آزمایشگاه ماسه کارگاه
12. کارخانه آرد اخوان زاهدان
13. مجتمع پزشکی ارتش
14.شرکت زمزم کرمانشاه
15. دانشگاه آزادواحد علوم پزشکی تهران
16. شرکت صنایع شیمی اصفهان
17. مرکز تخصصی سرطان جنوب
18. آب و فاضلاب منطقه2 تهران
19. سازمان هوا فضا
20. دانشگاه علوم پزشکی ایران
21. شرکت فناوری زیستی طبیعت
22. آزمایشگاه دکتر غریب
23. آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر عدل
24. شرکت کیمیاداران کویر
25. کلینینک قدس
26. آزمایشگاه پاتوبیولوژی دانش
27. دامپزشکی اصفهان آزمایشگاه ضدعفونی
28. دامپزشکی اصفهان آزمایشگاه بندپایان
29. دامپزشکی اصفهان آزمایشگاه هیستوپاتولوژی
30. دامپزشکی اصفهان آزمایشگاه استریلازیسیون
31. دامپزشکی اصفهان آزمایشگاه میکروبیولوژی
32. دامپزشکی اصفهان آزمایشگاه کرم شناسی
33. دامپزشکی اصفهان آزمایشگاه لوله گوارش
34. دامپزشکی اصفهان آزمایشگاه کالبدشکافی
35. پزشکی قانونی ارومیه آزمایشگاه سرلوژی
36. پزشکی قانونی ارومیه آزمایشگاه الکل و مواد مخدر
37.  پزشکی قانونی ارومیه آزمایشگاه استخراج دارو و سموم
38. پزشکی قانونی ارومیه آزمایشگاه پاتولوژی
39. پزشکی قانونی ارومیه آزمایشگاه پای نمونه
40. پزشکی قانونی ارومیه آزمایشگاه بخش دستگاهی

41. دانشگاه محقق اردبیلی

 

  • سکوبندی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.
  • در صورت تغییر در اقلام، از اقلام مشابه با همان کیفیت به درخواست کارفرما استفاده خواهد شد.